Way Back Into Love




好酷

12/10 要比賽 (註:11/10是校慶) 





大家要加油哦



而且我們選的歌好好聽





--------------------------------------------------------------

Way Back Into Love



I've been living with a shadow overhead

我活在陰影之下

I've been sleeping with a cloud above my bed

烏雲伴我共枕

I've been lonely for so long

一直孤單好久

Trapped in the past, I just can't seem to move on

困在過去,似乎就是無法往前走



I've been hiding all my hopes and dreams away

我把所有的希望和夢想藏起來

Just in case I ever need them again someday

只為了有一天可能又需要他們

I've been setting aside time

我總留些時間

To clear a little space in the corners of my mind

淨化心裡的小角落



All I want to do is find a way back into love

我只要重新找到愛的感覺

I can't make it through without a way back into love

若沒有愛的感覺我辦不到

Oh oh oh

(你是我的花朵)



I've been watching but the stars refuse to shine

我留心觀察然而繁星不願發亮

I've been searching but I just don't see the signs

我一直搜尋但看不到任何徵兆

I know that it's out there

我知道它不在那裡

There's got to be something for my soul somewhere

但一定有個為我靈魂而生的東西在某處



I've been looking for someone to shed some light

我一直尋找著讓我發光的人

Not just somebody just to get me through the night

而非只是個陪我過夜的傢伙

I could use some direction

我會採用一些提示

And I'm open to your suggestions

而我接受你的建議



All I want to do is find a way back into love

我只要找到重新愛的感覺

I can't make it through without a way back into love

若沒有愛的感覺我辦不到

And if I open my heart again

若我再次敞開心房

I guess I'm hoping you'll be there for me in the end

我想我希望最後你會在那裡等我



There are moments when I don't know if it's real

有時候我不確定它是不是真的

Or if anybody feels the way I feel

或許有人和我心有戚戚焉

I need inspiration

我需要妙計

Not just another negotiation

而非又一個妥協



All I want to do is find a way back into love

我只要重新找到愛的感覺

I can't make it through without a way back into love

若沒有愛的感覺我辦不到

And if I open my heart to you

若我為你打開心房

I'm hoping you'll show me what to do

希望你會告訴我該怎麼做

And if you help me to start again

若你幫我重新開始

You know that I'll be there for you in the end

你知道最後我會在那裡等妳








(p.s. 今天蒸便當的同學很抱歉   我忘了開總電源  Sorry>︿<)








|若喜歡這篇文章,歡迎使用Google或FB註冊登入後,在下方點選五次拍手圖案!|

留言


  1. 我第一個喔~~
    恩恩~好聽
    我們一定要拿第一啦>ˇ<

    回覆刪除
  2. 喔喔喔喔喔!>///<

    這是K歌情人的主題曲!?

    讚XD

    加油!祝妳們有好成績=ˇ=+

    回覆刪除
  3. 你們班真快決定阿~~
    我們班似乎都不太管這些事呢~~~
    我們班現在只在乎大隊接力而已

    回覆刪除
  4. 哈哈XD
    和平111一定必勝
    歌那麼好聽
    如果沒第一...
    我一定打爆評審的頭
    哈哈哈哈哈!!!!

    回覆刪除
  5. [均均]
    超好聽
    要第一要第一:D

    [小柔]
    是呀
    不過我沒看過K歌情人...好想看
    謝謝柔

    [弘睿]
    因為我們班導教英文吧!!
    大隊接力加油!!

    [腐女]
    哈哈哈!!
    評審是外國人 真酷
    外國人照打哈哈

    回覆刪除
  6. 我還沒聽過瑄瑄唱歌呢~
    一定很好聽˙ˇ˙
    可惜我們不同部ˊˋ...
    ㄨ....

    大家一起加油芭!!

    回覆刪除
  7. 聽小花唱歌~
    他好像和我一樣是第二部耶!
    可以近距離聽囉?XD

    回覆刪除
  8. 恩恩很好聽
    是不太好唱
    可是很好聽
    我已經背好囉
    耶比!

    回覆刪除
  9. [芝芝]
    不同部... ˊˋ
    説不定聽到我的歌聲之後→ @O@
    呵呵...

    [翁翁]
    我要偷聽翁翁唱歌 哈哈

    [小布]
    對呀 我覺得最後一段好難唱(音很高)
    我背不起來:&#039;(

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

生平第一封悔過書

封面故事

0702 破瓜囉 呱呱呱